Lufthansa играе опасен покер: По-добре фалит, отколкото твърде много държава
Авиокомпанията губи по 1 млн. евро на час и има нужда от държавна помощ в размер на 9 млрд. евро, за да премине през кризата
18:06 | 28.04.20 г. 10Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Колко държавно влиения е готова да допусне Lufthansa в мениджмънта. На снимката са канцлерът Ангела Меркел и главният изпълнителен директор Карстен Шпор. Снимка: Martin Leissl/Bloomberg
-
Dow записа най-силната си седмица за 2024 г., след като отчете осма поредна сесия на растеж
-
Кадър на деня за 10 май
-
SOFIX отчете 3% седмичен ръст до 837,99 пункта
-
Доколко успя Испания да превъзмогне кризата с опита на Каталуния за отделяне?
-
Решението на Аржентина да се върне към Запада е повратен момент за геополитиката
-
Apple се извини за реклама на iPad, която подразни потребители
-
Земеделието в САЩ се сблъсква с един голям проблем: Има твърде много трактори
-
Унгария се амбицира да качи европейците на китайски електромобили за по 10 хил. евро
-
Украйна показва значително подобрените възможности на своите дронове
-
Първата в България и региона водородна зарядна станция беше открита официално
-
Последната частна територия в Арктика очаква стратегически купувач срещу 300 млн. евро
-
Апетитът на компаниите от ЕС към инвестиции в Китай се свива до рекордно дъно
Специални проекти виж още
Още от Европа виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow записа най-силната си седмица за 2024 г., след като отчете осма поредна сесия на растеж
-
SOFIX отчете 3% седмичен ръст до 837,99 пункта
-
Европейските индекси отчетоха рекорди на фона на оптимизма около икономиката в региона
-
Оборотът на БФБ е нараснал с близо 16% през април
-
Денят на данъчната свобода тази година е 13 май
1 -
Dow е напът към 8-дневна печеливша серия*
преди 4 години гледал съм няколко епизода, но определено имаме различно разбиране на термина ефективност :) ... ти да нямаш финансов бекграунд случайно ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Това може и да е така. Обаче луфтханза си е за фалит най-малко от 2-3 години. За този период не направиха нищо особено за преструктуриране, само си покачиха дълговете. Защо мислите, че не се иска по-голяма намеса на държавата. На шефовете и на основните инвеститори ще им паднат печалбите и заплатките. Каквото им кажат това ще става. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Тук има два основни момента. Ако Германия влезе в управата, после излизането ще е много трудно заради редица законови изисквания. Другото важно нещо е, че като компания от стратегически сектор за Германия, държавата няма да допусне фалит. В момента има 5 милиарда евро под формата на кеш и вземания от клиенти - не забравяйте, че Луфтханза има и много периферни компании, които генерират приход. 95% от флотът се на земя, като визирам и всички дъщерни компании. Огромна част от персонала вече е с намалено работно време според изискванията на местното законодателство. Няма да фалира толкова лесно. Други авиокомпании обявяват фалит основно като защита от кредитори. А и голяма част от тях нямат допълнителните приходи от дъщерни фирми за кетъринг, поддръжка, резервни части и всякакви други услуги. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Най-ефективни са тези, които най-много пестят - от техническата поддръжка - до обучението на пилотите. Гледал ли си Air Crash Investigation? Една от любимите ми поредици по Дискавъри. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години да, но аз говоря за други големи структуроопределящи германски концерни. един през друг ще искат помощ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Повечето авиокомпании са пътници----значи ще трябва все пак да остане някой да ги превози тия пътници! ... и вероятно ще е най ефективната и тази дето е управлявана най добре!Без държавна помощ за бизнеса !!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години А бий де! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Повечето авиокомпании са пътници, ще са нужни доста кеш да се държат над водата докато премине всичко. За пълно възстановяване ще трябват години.https://simpleflying.com/european-airlines-covid-19/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Virgin вече са в процедура за фалит, има и дрги. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години след Люфтханза идват и други, мислете му. отговор Сигнализирай за неуместен коментар