IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Lufthansa играе опасен покер: По-добре фалит, отколкото твърде много държава

Авиокомпанията губи по 1 млн. евро на час и има нужда от държавна помощ в размер на 9 млрд. евро, за да премине през кризата

18:06 | 28.04.20 г. 10
Автор - снимка
Създател
<p>
	Колко държавно влиения е готова да допусне Lufthansa в мениджмънта. На снимката са канцлерът Ангела Меркел и главният изпълнителен директор Карстен Шпор. <em>Снимка: Martin Leissl/Bloomberg</em></p>

Колко държавно влиения е готова да допусне Lufthansa в мениджмънта. На снимката са канцлерът Ангела Меркел и главният изпълнителен директор Карстен Шпор. Снимка: Martin Leissl/Bloomberg

Последна актуализация: 10:58 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Европа виж още

Коментари

10
rate up comment 0 rate down comment 0
khao
преди 4 години
гледал съм няколко епизода, но определено имаме различно разбиране на термина ефективност :) ... ти да нямаш финансов бекграунд случайно ?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
9
rate up comment 0 rate down comment 0
wag1111
преди 4 години
Това може и да е така. Обаче луфтханза си е за фалит най-малко от 2-3 години. За този период не направиха нищо особено за преструктуриране, само си покачиха дълговете. Защо мислите, че не се иска по-голяма намеса на държавата. На шефовете и на основните инвеститори ще им паднат печалбите и заплатките. Каквото им кажат това ще става.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 2 rate down comment 0
Schroeder
преди 4 години
Тук има два основни момента. Ако Германия влезе в управата, после излизането ще е много трудно заради редица законови изисквания. Другото важно нещо е, че като компания от стратегически сектор за Германия, държавата няма да допусне фалит. В момента има 5 милиарда евро под формата на кеш и вземания от клиенти - не забравяйте, че Луфтханза има и много периферни компании, които генерират приход. 95% от флотът се на земя, като визирам и всички дъщерни компании. Огромна част от персонала вече е с намалено работно време според изискванията на местното законодателство. Няма да фалира толкова лесно. Други авиокомпании обявяват фалит основно като защита от кредитори. А и голяма част от тях нямат допълнителните приходи от дъщерни фирми за кетъринг, поддръжка, резервни части и всякакви други услуги.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 0 rate down comment 2
фиг.1
преди 4 години
Най-ефективни са тези, които най-много пестят - от техническата поддръжка - до обучението на пилотите. Гледал ли си Air Crash Investigation? Една от любимите ми поредици по Дискавъри.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 3 rate down comment 1
Valentin13
преди 4 години
да, но аз говоря за други големи структуроопределящи германски концерни. един през друг ще искат помощ.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 3 rate down comment 1
khao
преди 4 години
Повечето авиокомпании са пътници----значи ще трябва все пак да остане някой да ги превози тия пътници! ... и вероятно ще е най ефективната и тази дето е управлявана най добре!Без държавна помощ за бизнеса !!!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 2 rate down comment 0
Whitestar
преди 4 години
А бий де!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 4 rate down comment 0
Achtung
преди 4 години
Повечето авиокомпании са пътници, ще са нужни доста кеш да се държат над водата докато премине всичко. За пълно възстановяване ще трябват години.https://simpleflying.com/european-airlines-covid-19/
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 4 rate down comment 0
Minka
преди 4 години
Virgin вече са в процедура за фалит, има и дрги.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 3 rate down comment 1
Valentin13
преди 4 години
след Люфтханза идват и други, мислете му.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още